Самоосвіта

25.05.2020
Вебінар  «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку»
Анотація
Що знає сучасний педагог про психологію оцінювання? І чи оцінка – це лише констатація критеріїв і показників компетентності? А як створити умови для підтримувального і рефлексивного оцінювання? Які техніки рефлексивного оцінювання можна використовувати педагогові в освітньому процесі для мотивації освітньої діяльності, для підтримки ефективного навчання, для особистісного розвитку здобувача освіти? І як, зрештою, рефлексивне оцінювання може стати ресурсом особистісного розвитку? Ці та інші питання буде розкрито під час вебінара.
Мета
Теоретично і практично розкрити сучасні тенденції рефлексивного оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку здобувачів освіти.
Завдання
  • Розкрити теоретичні аспекти психології оцінювання в умовах сучасного закладу освіти.
  • Надати практичні рекомендації для реалізації рефлексивного оцінювання в умовах освітнього процесу для ефективного навчання, мотивації освітньої діяльності, і як ресурс особистісного розвитку здобувачів освіти.

Переглянути вебінар можна за посиланням  vseosvita.ua




22.05.2020
Вебінар  «Лепбук у роботі вихователів та вчителів початкової школи»
Про вебінар
Лепбук – це надзвичайно ефективний засіб для організації навчальної діяльності дошкільнят і молодших школярів. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового; повторення і закріплення вже вивченого матеріалу; систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності педагога та дітей.
Під час вебінару учасники зможуть дізнатися про переваги та можливості використання лепбука як ефективного засобу для навчання дітей. Крім того, лекторка поділиться власною технологічною картою для виготовлення різних видів інтерактивних книжок.  
План вебінару:
1.     Екскурс у дитинство. Інтерактивна книжка «лепбук» та переваги її використання.
2.     Види лепбуків: характеристика та особливості використання.
3.     Технологічна карта виготовлення лепбуків власноруч. Ідеї для самостійного створення та оформлення, вибір тематики за віком.
4.     Основи ефективного використання лепбуків у роботі вчителя.

Переглянути вебінар можна за посиланням   naurok.com.ua




20.05.2020
Вебінар  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради»
Анотація
Працюючи в інклюзивних класах, ми доволі часто стикаємося з ситуаціями коли треба швидко діяти, правильно реагувати, бути креативними і взагалі намагаємося весь час бути на один або два кроки попереду освітнього процесу і все контролювати, задля цікавого та пізнавального уроку для всіх дітей. Враховуючи складну специфіку роботи і ваші бажання знати більше, хочу ділитися з вами своїми практичними порадами та напрацюваннями. В ході вебінара будемо розбирати важливі питання:
диференціація в інклюзивному класі і чи потрібна вона;
 що таке вміння та навички учнів і чим ці поняття відрізняються;
 чому дитина нас випробовує;
 як швидко включити дитину в освітній процес;
 як розпізнати маніпуляції дитини;
 як правильно реагувати на помилки дітей.
Сподіваюсь, що розгорнуті відповіді на ці та інші запитання, які я буду надавати, спираючись на власний практичний досвід, і приклади які виникають в моєму класі під час уроків, зможуть створити атмосферу цікавого практичного вебінара.
Мета
Надати фахівцям які працюють в інклюзивних класах практичні поради та досконало розібрати ситуативні моменти уроків, щоб працівники освіти змогли використати свої вміння на практиці.
Завдання
1.     Дати зрозуміти учасникам вебінара, що професійність фахівця приходить з вмінням на уроці діяти на випередження ситуації.
2.     Надати практичні поради для спеціалістів, які працюють в інклюзивних класах.
3.     Дати відповіді на запитання з теми інклюзивного навчання.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua





18.05.2020
Вебінар  «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання»
Анотація
Лепбук – це тематична папка, яка поєднує в собі різні дидактичні матеріали об’єднані однією темою; це синтез творчості та практики; інструмент реалізації практичних методів навчання. Важко переоцінити переваги його використання у освітній діяльності. Ця форма роботи спонукає дітей до самостійного навчання, допомагає додати творчості у викладання предмету та зробити цікавою і зрозумілою, навіть надскладну тему.
Саме тому, темою нашого вебінара є створення лепбуку. Уже зовсім скоро, такі омріяні нами, літні канікули. Це означає, що у нас нарешті є час для реалізації усіх творчих ідей, які дбайливо відкладались на потім. Після перегляду вебінара Ви зможете створити неперевершені, практичні та унікальні лепбуки, які у наступному навчальному році потішать Ваших учнів або вихованців та допоможуть їм стати справжніми розумниками, адже з такими помічниками будь-яку тему вони засвоять на відмінно. На вебінарі Ви:
  • отримаєте шаблони заготовок-основ для лепбуку та декоративних елементів;
  • узагальните для себе алгоритм створення лепбуку;
  • знайдете шаблони для реалізації усіх Ваших творчих ідей;
  • дізнаєтесь про різні види лепбуків та можливості їх створення і застосування.
Мета
Ознайомити педагогів з алгоритмом створення лепбуку та можливостями його застосування; навчити створювати лепбуки різних видів; надати поради щодо втілення творчих ідей під час створення лепбуку.
Завдання:
1.     ознайомити з видами лепбуків та їх особливостями;
2.     розкрити алгоритм розроблення лепбуку та можливостей його застосування;
3.     надати практичні поради щодо створення лепбуку та його складових;
4.     узагальнити переваги використання лепбуку в освітньому процесі.

Переглянути вебінар можна за посиланням  vseosvita.ua



15.05.2020
Вебінар  «Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання»
Анотація
Діти сьогодні зростають у цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією. Отже, для них не є проблемою навчатися онлайн дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода для дитини!
Переваг онлайн-навчання можна привести багато: зростання інтересу учнів до нового цікавого методу навчання, економія ресурсів всіх учасників навчального процесу, автоматизація контролю виконання завдань тощо.
Мета
Надати практичні поради зі створення різнотематичних завдань, які умовно можна поділити на основні, що мають дедлайни, та завдання за вибором, для створення індивідуальної траєкторії навчання.
Завдання:
  • розглянути різні типи завдань та обговорити доцільність їх використання;
  • сформувати розуміння доречності використання певних сервісів відповідно до типів завдань;
  • опанувати сучасні онлайн-інструменти для створення різнопланових завдань.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua



14.05.2020
Вебінар  «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії»
Анотація
Сьогодні діти виховуються  у світі, що швидко змінюється. Їм доводиться постійно стикатись зі складними морально-етичними проблемами та розв’язувати їх. Боротьбу за визнання рівних прав ведуть жінки, національні меншини, представники різних молодіжних субкультур тощо.
Наші діти теж ведуть боротьбу за рівноправність. Про це свідчать фрази, які ми так часто чуємо від своїх дітей: «Не вказуй мені, що я маю робити!», «У кого більше прав, той і має рацію!» і т.д. Все це, безумовно, є серйозною проблемою для батьків, вихователів, вчителів, які, як правило, самі виховувались в авторитарних родинах.
Зазвичай конфлікт виникає тоді, коли ми починаємо застосовувати  традиційні методи виховання до сучасної дитини. І це не завжди спрацьовує. Конфлікти виникають і тоді коли батьки намагаються дійти злагоди у спілкуванні з малюком керуючись сучасними поглядами на виховання і теж отримують поразку за браком досвіду.
Саме тому, вебінар має на меті навчити дорослих обирати найоптимальніший стиль спілкування дорослих з дітьми.
Мета
Ознайомити працівників освіти з сучасними поглядами на стилі спілкування дітей з дорослими; надати практичні поради щодо вибору стилю спілкування з дітьми. Переконати у ефективності демократичного підходу у вихованні.
Завдання:
1.     надати учасникам вебінару знання щодо застосування теоретичних даних в професійній діяльності;
2.     продемонструвати прийоми якісного впливу на поведінку дитини;
3.     висвітлити способи переорієнтування поведінки малюка;
4.     надати практичні поради розв’язання конфліктних ситуацій в процесі спілкування дорослих та дітей.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua




13.05.2020
Вебінар  «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії»
Проективні технології – доступний та комфортний засіб для зняття психоемоційної напруги, яка накопичується поступово і впливає на якість діяльності учня та вчителя.
Запропоновані вправи дадуть можливість в цікавій, зручній формі подолати накопичений стрес, стабілізувати нервову систему учнів.
Також арт-терапевтичні інструменти допоможуть Вам запобігти професійному вигоранню, відпочити і отримати задоволення від творчого процесу.
Мета
Розвивати здатність застосовувати проективні технології для зняття психоемоційної напруги.
Завдання
  • 1.    Познайомити учасників з арт-терапевтичними засобами зняття емоційної напруги та подолання наслідків стресу.
  • 2.    Розвивати вміння використовувати техніки арт-терапії з учнями різних вікових категорій.
  • 3.    Формувати здатність безпечного та доречного застосування запропонованих технік в педагогічній практиці.
Обладнання
Підготуйте для роботи аркуші паперу А4, простий та кольорові олівці, манку, підкладку для роботи з манкою (аркуш А3 або плівка).
Опис
1.         Правила малювання.
2.         Акція «Альбом щастя».
3.         Вправа «Асоціативні ряди».
4.         Вправа «Зобрази емоцію».
5.         Вправа «Мандала».
6.         Вправа «Знайомство з манкою».
7.         Вправа «Спонтанне малювання манкою».
8.         Вправа-фантазія «Який ти кущ троянд».
9.         Вправи на кожен день для розуму, душі і тіла.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua





08.05.2020
Вебінар  «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними»
Актуальність
Ми вже казали, що онлайн-тести користуються неабиякою популярністю серед користувачів порталу «Всеосвіта». Саме завдяки їм педагоги можуть в будь-який час дистанційно перевіряти рівень знань учнів та створювати різноманітні завдання. Окрім того, завдяки зручному інтерфейсу педагогі можуть бачити, які питання викликають труднощі у дітей і, відповідно, яку тему потрібно повторити або пояснити додатково. Для того, щоб проводити тестування було ще зручніше – ми завжди оновлюємо функціонал, створюємо нові опції, які відкривають для педагогів нові можливості у використанні. Саме про наші нові «фішки» буде йти мова на вебінарі. Ми поговоримо про те:
  • як додавати в тести відео та аудіо;
  • як працювати з формулами в тестах;
  • як створювати кросворди.
    Приклад тесту за посиланням:
     https://vseosvita.ua/test/start/jgf569 ;
  • як проводити диктанти;
  • як створити завдання на встановлення відповідності.
Саме цим очікуваним та зручним оновленням буде присвячено наш вебінар.  
Мета
Розглянути оновлення у створенні та проходженні тестів на платформі «Всеосвіта»; надати практичні поради щодо можливостей використання онлайн-тестів.
Завдання вебінара:
1.     ознайомити слухачів з оновленнями у функціоналі розділу Конструктор тестів;
2.     розглянути особливості роботи з формулами в тестах;
3.     розглянути алгоритм створення завдань на встановлення відповідності та послідовності;
4.     пояснити переваги використання онлайн-тестів у освітньому процесі для підвищення ефективності навчання;
5.     навчити користувачів додавати відео та аудіо до онлайн-тестів.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua





06.05.2020
Вебінар  «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят»
Актуальність
Найважливішим досягненням раннього дитинства є оволодіння мовленням. Це новий етап для малюка, ще один крок вперед в розвитку. Перше слово – це подія для всієї сім’ї і ці якісні зміни відображаються на поведінці дитини, мають вплив на психічні процеси такі як мислення та сприймання, які тісно пов’язані з мовленням.
Тому подана тема, що звучить як «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять»  має на меті розкрити суть способів розвитку цих психічних процесів на заняттях. Що також є запорукою подальшого успішного розвитку дошкільняти.
Мета
Ознайомити працівників освіти з прийомами розвитку мовлення та мислення в роботі з дошкільнятами та використовувати свої вміння на практиці.
Завдання
  • Надати учасникам вебінара знання щодо застосування цього дидактичного матеріалу в професійній діяльності.
  • Показати прийоми якісного використання навчального матеріалу для розвитку мислення  та мовлення дошкільняти.
  • Поділитися практичними порадами для самостійного виготовлення навчальних посібників, які стимулюють розвиток мовлення та мислення дітей дошкільного віку.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua




04.05.2020
Вебінар  «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта" для дистанційного навчання»
Актуальність
«Вже почалось, мабуть, майбутнє…» - саме ця фраза Ліни Костенко, вспливає в наших думках, коли ми бачимо кількість користувачів порталу «Всеосвіта». Радісно бачити, що сучасні вчителі, обирають дистанційне підвищення кваліфікації і тим самим покращують рівень власної цифрової грамотності та вбачають переваги самостійного навчання. Немає сумніву, що епоха діджиталізації вимагає від усіх нас не лише фахових знань, а й вміння користуватися онлайн-платформами, сервісами для дистанційного навчання та ін. Саме через те, що час не стоїть на місці, наш сайт завжди змінюється, з’являються нові можливості, нові користувачі та нові запитання. Тому ми робимо цей вебінар, де поговоримо про особливості роботи з сайтом і продемонструємо:
  • як зареєструватися на сайті та пройти три кроки;
  • як працювати з розділами сайту та які труднощі можуть виникати;
  • які можливості для дистанційної перевірки знань має розділ Тести;
  • як працювати з Бібліотекою методичних матеріалів;
  • як отримувати кешбек та знижки на послуги від “Всеосвіти”.
Цей вебінар призначений для того, щоб зробити Ваше перебування на сайті «Всеосвіта» зручним та комфортним. Ми звернемо увагу на запитання, які найчастіше надходять до нас від користувачів і дамо на них відповіді.
Мета
Надати практичні поради щодо використання сайту «Всеосвіта» під час організації освітнього процесу; ознайомити слухачів з функціоналом та наповненням сайту і можливостями їх застосування у педагогічній діяльності; підвищити рівень цифрової грамотності педагогічних працівників.
Завдання:
  • надати рекомендації про використання сайту та відповісти на запитання, які виникають у користувачів;
  • ознайомити слухачів з основними розділами сайту та можливостями їх застосування у освітньому процесі;
  • навчити педагогів використовувати платформу “Всеосвіта” для дистанційного навчання. 

Переглянути вебінар можна за посиланням    vseosvita.ua






29.04.2020
Вебінар  «Онлайн-інструменти для створення навчальних відео та скринкастів»
Актуальність
Навчальне відео - один з найважливіших компонентів дистанційного уроку, як записати свій урок або зробити навчальний відеоролик думає чи не кожен вчитель. Це набагато практичніше, ніж текстовий опис, інструкція або посібник, адже, завдяки наочності, учні швидше засвоюють навчальний матеріал.
Навчальне відео — це візуальний інструмент демонстрації будь-якого процесу, коли Ви дивитеся на екран, де відображаються малюнки, зображення, графіки по темі уроку та лунає голос вчителя. Відео можна переглядати та прослуховувати безліч разів, що зручно для закріплення матеріалу.
Скринкаст — це цифровий відеозапис інформації з екрану комп’ютера. Тобто відеозапис того, що відбувається на моніторі з можливістю додавання звукового супроводу і коментарів вчителя.
У ході вебінара ми поговоримо про сервіси для створення навчальних відео та скринкастів.
Мета
Надати практичні поради зі створення навчальних відео та скринкастів; розповісти про їх розміщення на ресурсах.
Завдання:
1.     продемонструвати прості та безкоштовні програми із зрозумілим інтерфейсом;
2.     розглянути програми для запису відео з екрану та стримінгу;
3.     встановити послідовність дій зі створення навчальних відео;
4.     ознайомити з алгоритмом работи у сервісах WizIQ, Loom YouTube, Movie Maker.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua




29.04.2020
Вебінар  «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі»
Анотація
Мовлення – найдивніший та найдієвіший спосіб спілкування, що застосовує людство для передачі різноманітної інформації у повсякденному житті. Розуміючи та використовуючи активне мовлення у власному спілкуванні людина здатна розповісти оточуючим про свої потреби, вподобання, зацікавленості, наміри, очікування тощо. Все це надає нам змогу сприймати та передавати інформацію, емоції, почуття швидко та деталізовано. Для дитини мовлення – один з найперших дієвих інструментів для успішної соціалізації. Та часом, працюючи з дітьми з особливими освітніми потребами, ми зустрічаємо випадки, коли дитина не має активного мовлення та на певному етапі розвитку не здатна спілкуватися звичним для більшості людей способом. Про таку дитини часто кажуть «немовленнєва». Така дитина більше за інших потребує спілкування, й найчастіше, прагне до нього, але внаслідок певних причин не може застосовувати ті навички та вміння спілкування, які застосовують її однолітки. В такому випадку, учасникам команди психолого-педагогічного супроводу необхідно добирати інші, підходящі саме для такої дитини засоби спілкування та вчити таку дитину взаємодіяти з іншими на її особистому, унікальному досвіді. Про те, як зрозуміти чому саме «немовленнєва дитина» не має навичок активного спілкування, та як побудувати роботу з такою дитиною розмовлятимемо впродовж вебінара.
Мета вебінара
Формування уявлення у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу про різні категорії дітей із особливими освітніми потребами, які не мають активного мовлення та не можуть комунікувати з однолітками та дорослими звичними способами.
Завдання вебінара
  • Формування розуміння поняття «немовленнєва дитина»;
  • Формування уявлення при різні причини даного явища;
  • Формування уявлення про способи спілкування з немовленнєвою дитиною;
  • Алгоритм організації роботи з дитиною, що не має активного мовлення;
  • Рекомендації щодо спілкування з немовленнєвою дитиною для команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua



 27.04.2020
Вебінар  «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум»
Актуальність
Уява важливіша за знання, тому що знання обмежені. Уява ж охоплює все на світі, стимулює прогрес,і є джерелом еволюції.
А. Ейнштейн
Сучасні суспільно-економічні відносини вимагають формування творчої активної особистості, здатної ефективно і оригінально вирішувати життєві задачі. Тому перед закладами освіти і батьками постає важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління. А це, в свою чергу, потребує враховувати психологічні закономірності всієї системи пізнавальних процесів. Проблема розвитку уяви у дітей та учнів сьогодні займає одне з центральних місць у педагогічній практиці. Адже потреба у створенні нових образів, креативних інноваційних підходів постає визначним ресурсом сучасного економічного розвитку.
В умовах життєдіяльності у нас виникає потреба не лише у відображенні дійсності. Ми постійно відчуваємо необхідність створення нових образів; уявлення подій, які ми ніколи не сприймали; передбачення наслідків поведінки, життєвих ситуацій власних або інших людей; програмування майбутніх подій.
Батьки, вихователі й вчителі часто не знають, які підходи варто застосовувати для розвитку дитячої уяви. Хоча, в більшості своїй, вітають ідею її формування. Дитина з багатою уявою й фантазією більш щаслива, врівноважена, уважніша, краще справляється зі складними завданнями, творчо обдарована. Предмети природничого циклу без застосування уяви вивчати не представляється можливим взагалі. При відсутності грамотного педагогічного впливу розвиток уяви сильно затримується або ж починає йти в небажаному напрямку.
Мета
Познайомити учасників з особливостями формування уяви в різні вікові періоди.
Завдання:
  • розглянути характеристики, види та функції уяви;
  • ознайомити з особливостями формування уяви в різні вікові періоди;
  • запропонувати практичні підходи для розвитку уяви.

Переглянути вебінар можна за посиланням  vseosvita.ua





24.04.2020
Вебінар «Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи»
Анотація
За даними досліджень, найбільш важливі навички, яких слід навчати дітей – це навички соціальні: співпраця, самоконтроль, упевненість, самостійність, допитливість, емпатія та спілкування. Якщо дитина не вміє слухати, домовлятись, приймати протилежну точку зору та спокійно сидіти та працювати, то як вона може вивчити навчальний матеріал?
До того ж останні дослідження в галузі розвитку мозку продемонстрували, що здібності дитини взаємодіяти з іншими дітьми, контролювати й виражати свої почуття, самостійно вирішувати основні завдання не менш важливі для досягнення успіху в навчанні та у житті загалом, ніж академічні навички. 
Стиль спілкування у дітей формується під впливом авторитетних дорослих, спочатку батьків, а потім, під час навчання у школі - вчителів. Особливо сильний вплив на формування стилю спілкування дітей молодшого шкільного віку має перший учитель. Педагоги часом не здогадуються, як обраний ними стиль спілкування з дітьми переймається останніми і переноситься з стін класу в стосунки з однокласниками. Саме в таких ситуаціях можуть з’явитись суперечки, конфлікти та бійки.
В майбутньому діти з розвиненими соціальними навичками стають успішними та затребуваними фахівцями у своїй галузі. Співробітник з сильними навичками міжособистісного спілкування вміє чітко сформулювати свої потреби, свої очікування до команди і оточення. А також уважно вислухати, як інші формулюють свої потреби і очікування. Soft Skills дозволяють бути успішним незалежно від специфіки діяльності та напрямку, в якому працює людина. Ви вмієте відстежувати як розвивається ситуація навколо Вас, розглядаєте різні способи реагування на неї та обираєте найефективніші.
Мета
Ви дізнаєтесь, завдяки яким ігровим вправам та методикам можна ефективно розвинути соціальні навички у дітей.
А також отримаєте відповіді на такі важливі запитання:
  • Які чинники заважають дітям розвивати соціальні навички?
  • Штучний інтелект чи Людина. В чому полягають їхні сильні та слабкі сторони?
  • Які ігрові прийоми сприяють ефективній роботі у команді та успішному навчанню у дітей?
Завдання
  • Розглянути поняття «soft skills» та усвідомити важливість їхнього розвитку у дітей.
  • Ознайомитись з інструментами, завдяки яким діти навчаться співпрацювати, чути один одного та домовлятись.
  • Набути учасниками вебінару вміння застосовувати ігрові методики для отримання бажаного результату.  
Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua




22.04.2020
Вебінар «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями»
Анотація
У сучасному світі однією з найважливіших компетенцій є високий рівень розвитку комунікативних навичок, адже саме спілкування є одним з найефективніших засобів передачі інформації, знань та способів, що допомагають адаптуватися до умов виставлених суспільством. Кожна людина, незалежно від рівню розвитку мовленнєвих та комунікативних навичок потребує успішності в спілкуванні, адже саме цей критерій допомагає нам успішно соціалізуватися. Розвиток мовлення важкий та трудомісткий, багатокомпонентний та тривалий процес, що потребує розвитку інших психічних функцій. Саме через його складність, у багатьох категорій дітей, що мають особливі освітні потреби, виникають труднощі при його формуванні та розвитку. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку різних ступенів часто мають мовленнєві порушення та утруднення у спілкуванні. Для того, щоб детально розібратися з чого саме необхідно розпочинати роботу з розвитку мовлення та яким чином її правильно організувати в освітніх закладах, впродовж вебінару висвітлимо питання розвитку імпресивної сторони мовлення, як початкової ланки цього важливого процесу.
Мета вебінара
Сформувати уявлення, у фахівців команди психолого-педагогічного супроводу, про мовленнєві порушення та можливості мовленнєвого розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями.
Завдання вебінара:
  • сформувати розуміння поняття «дитина з інтелектуальними порушеннями»;
  • сформувати уявлення щодо поняття «імпресивне мовлення»;
  • сформувати уявлення щодо взаємозв’язку розвитку імпресивного мовлення та успішності дитини з інтелектуальними порушеннями в навчанні;
  • розглянути алгоритм організації спілкування в групі або класі де навчається дитина з інтелектуальними порушеннями;
  • рекомендації щодо організації занять з розвитку імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу.
  
Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua




21.04.2020
Вебінар  «Дидактичні ігри на розвиток мовлення в корекційно-ігровій діяльності дошкільнят»
Інформація про вебінар
Одним із показників готовності дитини до школи є розвинуте мовлення, що відповідає віковим нормам. Різні відхилення мовного розвитку негативно позначаються на сприйманні мови, висловлюванні власних думок, оволодінні знаннями та формуванні особистості дитини.  Під час вступу дитини до навчального закладу, при співбесіді психолог, а вже в процесі навчання педагог, завжди приділяють особливу увагу саме рівню розвитку мовлення вихованця.
Актуальність питання розвитку мовлення дитини продиктоване ще й тим, що протягом останнього десятиліття збільшилась кількість дітей з особливими потребами, серед яких левову частку становлять саме мовні порушення. Дуже важливо проводити спеціальну корекційну роботу по збагаченню, активізації та уточненню словника дітей, з вадами мовленнєвого розвитку. Вона займає значний час, потребує наполегливої праці, ефективність якої залежить від зацікавленості дитини. Цей методичний матеріал дозволить педагогу урізноманітнити заняття (уроки) зі своїми вихованцями.
Мета вебінару
Ознайомити освітян із дидактичними іграми на розвиток мовлення дошкільнят у корекційно-ігровій діяльності. Висвітлити  їхні основні переваги.
Завдання вебінару
1.     Обґрунтувати доцільність використання розвивальних завдань в корекційній роботі з дітьми дошкільного віку.
2.     Озброїти учасників вебінару знаннями щодо його (матеріалу зазначеного вище) ефективного застосування.
3.     Ознайомити учасників вебінару з технологіями самостійного виготовлення дидактичних ігор на розвиток мовлення дошкільнят.
4.     Надати рекомендації щодо ефективного використання ігрових завдань у свої професійній діяльності.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua





18.04.2020
Вебінар  «Онлайн-тести від "Всеосвіти" - альтернативний інструмент для організації навчання»
Актуальність
Онлайн-тести вже давно довели, що недарма користуються такою популярністю серед учасників освітнього процесу, адже саме завдяки ним здобувачі освіти можуть безперервно отримувати нові знання, а педагоги перевіряти рівень засвоєного матеріалу. «Всеосвіта» давно взяла на озброєння цей інструмент і створила на сайті окремий розділ «Тести», який відрізняється зрозумілим інтерфейсом. Саме через зручність використання людина без спеціальних навичок може легко опанувати сервіс і почати застосовувати професійній діяльності. 
На вебінарі ми поговоримо про особливості використання Конструктора тестів, продемонструємо оновлення у функціоналі та висвітлимо переваги, які надає вам використання онлайн-тестів на «Всеосвіті».
Мета
Надати рекомендації щодо можливостей використання онлайн-тестів в освітньому процесі; розглянути оновлення у функціоналі створення та проходження тестів на платформі «Всеосвіта».
Завдання вебінара:
1.     ознайомити слухачів з алгоритмом роботи у розділі Конструктор тестів;
2.     розглянути можливості використання розділу Кабінет тестування і надати рекомендації для роботи у ньому;
3.     висвітлити переваги використання онлайн-тестів у освітньому процесі для підвищення ефективності навчання;
4.     ознайомити слухачів з оновленнями у розділі Тести на платформі «Всеосвіта».

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua





17.04.2020
Вебінар «Ігрові методики для розвитку мовлення»
 Анотація
Сучасне суспільство вимагає успішних і впевнених в собі осіб, які безперервно вдосконалюються і розвиваються. Що може сприяти досягненню успіху більше, ніж розвиток мовлення? Адже це насамперед вміння спілкуватись, взаємодіяти з оточуючими, формувати та відстоювати власну думку, дискутувати, переконувати, пояснювати та домовлятись. Збагачення словникового запасу, формування культури спілкування, ораторські здібності – це лише частка корисних вмінь, які включає розвиток однієї з топових навичок сучасності. Саме розвиток мовлення неабияк сприяє покращенню усіх розумових процесів, пам'яті, уважності, уяві та фантазії. А коли, завдяки сучасним ігровим методикам, цей процес відбувається легко і невимушено, ефективність навчання зростає в рази.
Мета вебінару
Ви дізнаєтесь як застосувати ігрові прийоми і методики на заняттях у школі, вдома, під час прогулянки для розвитку мовлення та отримання необхідних вмінь дітьми.
А також отримаєте відповіді на такі важливі запитання:
  • Як подолати невпевненість в собі на шляху до успішної комунікації із суспільством?
  • Як завдяки ігровим прийомам викликати у дітей бажання працювати над собою?
  • Які ігрові методики для розвитку мовлення потрібно застосовувати для отримання найкращих результатів?
Завдання вебінару
1.     Дізнатись про дієві інструменти в роботі із недостатньо високою самооцінкою у дітей.
2.     Засвоїти методи, завдяки яким діти самі захочуть навчатись.
3.     Почати застосовувати ігрові методики для отримання бажаного ефекту.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua





17.04.2020
Семінару-Практикуму для педагогів "Намистинки Творчості"
Проблематика творчості, інтерес до проблеми розкриття механізмів творчості в усьому цивілізованому світі надзвичайно великий. Раннє виявлення, навчання й виховання обдарованих і творчих дітей є актуальним завданням освіти. На даний момент світовою психологією були здійснені фундаментальні дослідження з вивчення механізмів творчості. Творчість — це завжди творення нового оригінального продукту. Повноцінну творчу діяльність може здійснювати людина, що володіє оптимально розвиненим загальним інтеле

Переглянути семінар-практикум можна за посиланням   vseosvita.ua


15.04.2020
Семінар – практикум «Уроки доброти»
Мета:
Збагачувати знання педагогів про прийоми і методи формування духовно-моральних якостей дошкільників засобами літературних творів. Підвищувати мотивацію щодо здійснення системи роботи з розвитку етичних уявлень дітей. Розвивати творчий потенціал педагогів. Матеріал: фанти жовтого і сірого кольорів, ручки, плакат “Добро і зло”; мольберт, кольорові круги; аудіозапис спокійної мелодії; ватмани, фломастери, журнали, клей, ножиці; м’яка іграшка Добрунчик; серце, розрізане на частини.

Переглянути семінар-практикум можна за посиланням   vseosvita.ua



14.04.2020
Вебінар  «Емоційний інтелект. Практикум»
Мета
Розвивати здатність до самоконтролю та саморегуляції власної поведінки.
Завдання
 1.  Познайомити з аналізаторними системами та їх призначенням.
 2.  Вправляти в здатності концентрувати й деконцентрувати увагу на різних відчуттях.
 3.  Познайомити з просторовою деконцентрацією відчуттів, що лежать в основі емоційної саморегуляції особистості.
Опис
 1.  Практичне значення аналізаторних систем людського організму.
 2.  Вправа «Нюхові відчуття».
 3.  Вправа «Смакові відчуття».
 4.  Вправа «Яблуко».
 5.  Вправа «3 звуки».
 6.  Вправа «Тепло долоні».
 7.  Вправа «Деконцентрація емоцій».

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua




13.04.2020
Вебінар «Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку»
Актуальність 
Наразі, коли реалізується концепція НУШ настав час приділити увагу наступності освіти. Навчання та розвиток – це безперервні взаємопов’язані між собою процеси, які починаються від моменту народження. Загальна готовність дитини до школи проявляється у її рівні фізичного розумового, етичного й естетичного розвитку. Саме тому успішність дитини у школі залежить від її розвитку у дошкільному віці.
На вебінарі буде розглянуто методичні розробки, завдяки яким освітній процес у дошкільному віці можна зробити не лише корисним, а й цікавим. Також будуть запропоновані приклади онлайн-тестів, які чудово підійдуть для навчання цієї вікової категорії.
Мета
Запропонувати практичні методичні розробки для розвитку та навчання дітей дошкільного віку; подати ідеї для використання цих розробок у процесі навчання дошкільнят. 
Завдання вебінара:
  • розглянути методичні розробки для розвитку читацької компетентності дітей дошкільного віку;
  • навести приклади розробок, завдяки яким можна формувати та розвивати інтерес до навчання у дошкільнят;
  • подати матеріали для розвитку творчого мислення та гнучких навичок у дітей.
  Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua




11.04.2020
Вебінар  «Ігри на розвиток пізнавальної сфери дітей дошкільного та молодшого шкільного віку»
Опис
Прогрес рухається величезними кроками вперед. Ми всі живемо в епоху цифрових технологій. Сучасні батьки мають багато можливостей забезпечити свою дитину сучасними розвивальними іграшками, мають можливість відвідувати з дитиною різноманітні секції, гуртки. Велика кількість навчальних  методик, є у вільному доступі в інтернеті. Всі ці та інші умови сучасного життя ставлять до вчителя досить високі вимоги: бути цікавим, професійним, сучасним тощо.
Даний методичний матеріал дозволить педагогу урізноманітнити заняття (уроки) зі своїми вихованцями.
Мета вебінару
Познайомитись з ігровими завданнями на розвиток уваги, пам’яті, уяви, мислення, сприймання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Поділитися практичними порадами щодо ефективного застосовувати даного методичного матеріалу в роботі як з одним вихованцем, так і з групою дітей.
Завдання вебінару
1. Обґрунтувати доцільність використання розвивальних завдань на заняттях з дошкільнятами та молодшими школярами.
2. Ознайомити учасників вебінару з технологіями виготовлення розвивальних ігор.
3. Надати рекомендації щодо ефективного використання ігрових завдань на розвиток пізнавальної сфери дітей у педагогічній практиці.


 Переглянути вебінар можна за посиланням vseosvita.ua


10.04.2020
Семінар-Практикум «Можливості STREAM- освіти в сучасному ЗДО: розвивальне середовище»
Впровадження елементів STREAM в організацію освітнього процесу. Допомогти педагогам оволодіти новими, ефективними формами і методами роботи з дошкільниками, створити умови для розвитку творчості педагогів, підвищити їхню професійну майстерність та компетентність.

Переглянути семінар-практикум можна за посиланням  vseosvita.ua


09.04.2020
Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон «Освіта під час карантину»
Як організувати методичну роботу в дитсадку віддалено
У програмі:
 Взаємодія з педагогічним колективом — канали комунікації
 Алгоритм проведення онлайн-семінарів, педагогічних годин, засідання педагогічної ради
 Сервіси для створення анкет, ігор, презентацій
 Організація спільної роботи з документами, зокрема з проєктом плану роботи на наступний навчальний рік
 Дистанційна взаємодія педагогів з батьками
 Труднощі під час віддаленої роботи — як їх долати




08.04.2020
Вебінар «Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції»
Актуальність
Сьогодні, мабуть, найактуальнішим є питання, як зберегти своє здоров’я в умовах, до яких багато з нас виявилися не готові.
Педагогічні працівники – люди соціально активні. Для нас ізоляція є надто травматичною. Вже за два тижні карантину у людей, які вимушені залишатися постійно вдома, спостерігаються психотичні й невротичні реакції.
Не менш складним буде період виходу з карантину.
Ми готові поділитися дієвими технологіями, що допоможуть зберегтися й досить легко вийти з карантину. Практичні поради ми прикрасимо демонстрацією матеріалів, які підтримують чималу кількість людей.
Сподіваємося, що Ви, любі колеги, знайдете спосіб не лише застосовувати отримані знання для себе, але й поділитеся ідеями зі своїми учнями, колегами, батьками. Можете запропонувати Вашим батькам і учням, знайомим приєднатися до перегляду вебінару.
Давайте берегти й підтримувати один одного.
Мета
Познайомити учасників з практичними підходами збереження психічного здоров’я в умовах соціальної ізоляції під час карантину.
Завдання:
  • сформувати розуміння особливостей психічних та соціальних процесів під час вимушеної ізоляції в період карантину;
  • ознайомити з прикладними засобами збереження психічного та фізичного здоров’я під час пандемії;
  • спонукати учасників до творчих пошуків та професійного самовдосконалення.
 Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua


06.04.2020
Вебінар «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»
Актуальність
Як активізувати пізнавальну діяльність дитини і разом з тим розкрити творчий потенціал? Як урізноманітнити освітній процес та організувати корисне дозвілля? І головне - як в умовах карантину, підтримувати якість освітнього процесу, а можливо і зробити його більш ефективним? Саме цьому присвячено наш вебінар «Корисні матеріали на допомогу вчителю для організації навчання та дозвілля під час карантину». Під час етера слухачі ознайомляться з методичними розробками, які допоможуть зробити процес навчання дієвим, творчим і, що особливо важливо, безперервним.
Мета
Надати інформацію про використання методичних розробок та допомогти вчителям організувати навчання і дозвілля учасників освітнього процесу під час карантину.
Завдання:
1.     розглянути можливості використання методичних розробок як інструменту реалізації інтегрованого підходу в освітньому процесі НУШ;
2.     роз’яснити алгоритм розроблення та самостійного створення тематичних лепбуків та розробок в умовах карантину;
3.     розглянути специфіку використання розробок та лепбуків як інструментів проєктної діяльності в освітньому процесі;
4.     познайомити слухачів вебінара з розділом Розробки та можливостями їх використання для урізноманітнення освітнього процесу, розвитку когнітивних здібностей та м’яких навичок учасників освітнього процесу.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua


27.03.2020
Вебінар «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу».
Анотація
Вебінар «Екологічність у контексті дбайливого ставлення до здоров'я учасників освітнього процесу» від ГО «Громадські ініціативи охорони здоров’я «Здорове людство» актуалізує поняття здоров’я як найвищої цінності для людини. Серед питань, що будуть розглянуті – валеологічні типи особистості, умови та засоби збереження фізичного, психологічного та соціального здоров’я освітян. Учасники отримають багато практичної інформації, яка дозволить їм уникнути найбільших загроз для здоров’я населення України. Як ініціатор Всеукраїнського прєекту «Здоров’я. Вибір кожного» з профілактики ВІЛ/СНІДу та онкозахворювань, громадська організація поділиться досвідом щодо ходу впровадження проєкту, а також торкнеться базових моментів психоонкології. Легкість викладу, наочність, тести та опитування зроблять спілкування з учасниками під час вебінара приємним та плідним.
Мета вебінара
Актуалізувати та підсумувати дані щодо найбільших загроз для здоров’я, надати вичерпну інформацію щодо умов та правил збереження здоров’я в сучасних реаліях.
Завдання вебінара
1.     Підняти питання цінності здоров’я та відповідальності за власне здоров’я кожної людини.
2.     Вичерпно інформувати освітян про найпоширеніші в Україні загрози для здоров’я, що вони мають інфекційну та неінфекційну природу, і які людина може попередити завдяки власним системним діям.
3.     Мотивувати освітян до дій щодо збереження власного здоров’я та надати необхідну для цього інформацію.
4.     Створити умови для поширення важливої для збереження здоров’я інформації серед учнів та сімей.

Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua



25.03.2020
Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар
«Дошкільна освіта як складова частина системи безперервної освіти в Україні».
Одним із базових принципів Нової української школи є уявлення про безперервність освіти. Це означає, що процес виховання, навчання та формування особистості починається відразу від народження і триває пожиттєво. Водночас, держава визнає, що базовими етапами фізичного, психічного та соціального становлення особистості дитини є вік немовляти (до року), ранній вік (1-3 роки), передшкільний вік (3-6/7 років).
Саме тому дошкільна освіта є обов'язковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні. Держава при цьому визнає пріоритетність дошкільної освіти та забезпечує умови для її здобуття.
Дошкільна освіта – цілісний процес, спрямований на:
• забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб;
• формування у дитини дошкільного віку моральних норм, набуття нею життєвого соціального досвіду.

Переглянути онлайн-семінар можна за посиланням   vseosvita.ua


23.03.2020.
Вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину»
Анотація
Дистанційне навчання в умовах карантину - нова організація освітнього процесу, що базується на принципі самостійного навчання здобувачів освіти. Середовище навчання характеризується тим, що здобувачі освіти повністю, віддалені від вчителів у просторі й часі, але водночас вони мають можливість у будь-який момент підтримувати діалог за допомогою засобів комунікації.
Для того, щоб дистанційне навчання було максимально ефективним, його потрібно правильно організувати за допомогою системи організаційних, технічних, програмних та методичних заходів. 
Мета вебінара
Надати практичні поради з налагодження освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Завдання вебінара
  • Ознайомити з можливостями використанням різних ресурсів для організації освітнього процесу.
  • Розглянути окремі техніки налагодження зворотного зв’язку.
  • Опанувати сучасні онлайн-інструменти для дистанційного навчання.
Переглянути вебінар можна за посиланням   vseosvita.ua









Комментарии